PhalanxGames - dodruki Świat Dysku AnkhMorpork/Boże Igrzysko
- BartP
- Administrator
- Posty: 4721
- Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 384 times
- Been thanked: 886 times
Re: PhalanxGames - dodruki Świat Dysku AnkhMorpork/Boże Igrz
Nom, pomyślcie, na pewno część osób skorzystałaby z niższej ceny, w końcu ominęlibyście pośredników. I faktyczny druk nie miałby miejsca przed końcem kampanii, więc nic byście nie stracili poza czasem poświęconym na przygotowanie takiej kampanii.
Sprzedam nic
- ozy
- Posty: 3283
- Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
- Lokalizacja: Opole
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 74 times
Re: PhalanxGames - dodruki Świat Dysku AnkhMorpork/Boże Igrz
Punkt 5 i 6 powinien być zamieniony miejscami. Weszliśmy z nimi we współpracę właśnie wiedząc, że wydadzą 3 gry Wallace - Steam, Rise of Empires i Automobile, wszystko we współpracy z Mayfairem. W oparciu o te tytuły szukali ludzi w innych krajach UE do wejścia w ten interes. No i weszliśmy my i Niemcy. Warunki były dobre, a dzięki przyjęciu takiej taktyki mieliśmy lepsze wejście na rynek PL, niż zaczynać od 0 z nową marką. Po wydaniu tych gier Holandia uznała jednak, że nie są w stanie realizować takich wielkich projektów i skupili się tylko na Holandii z 999 Games (http://www.999games.nl/). Niemcy zrobili Spielworxx (http://www.spielworxx.de/), a my powróciliśmy do Diablos Polacos.Gabriel pisze:To ciekawe, ale zresztą - dla mnie ciekawa jest historia samego Phalanxa.
1. Zaczęli w Holandii?
2. Pierwsza gra to bomba (Nero, wg. BGG)
3. Potem wydali trochę eurowojennych gier (chyba dobrych albo bardzo dobrych).
4. Potem im się odmieniło i zaczęli wydawać proste, czyste euro. Kilka bomb, kilka fajnych gier, odważne pomysły (leciutka gra karciana w klimatach wojennych z poważną szatą graficzną, gra w kolekcjonowanie haremu, współpraca z ciekawym ale trudnym w odbiorze Colovinim, ale też fajne pozycje z Kramerem i Kieslingiem: Bizony i Maharaja, gry w klimacie dzikiego zachodu). No i chyba problemy z testowaniem - albo pośpiech przed Spiel. Ale pozostawili po sobie trochę fajnych rzeczy
5. W międzyczasie pojawiacie się Wy.
6. Potem ekipa z Holandii powraca do poważniejszych, dobrych gier i pojawia się np. Steam.
7. ... ale mimo wszystko ekipa z Holandii ewidentnie zaprzestała działalności, a ekipa w Polsce - nadal działa.
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare