Imagine Realm - plany 2017-2020
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Imagine Realm - plany 2017
Z pewnym opóźnieniem uruchomiliśmy naszą stronę internetową www.imaginerealm.com którą prowadzimy w j.polskim i angielskim. Będziecie mogli przeczytać tam nie tylko aktualności, ale też o prototypach, postępie prac, o planach i imprezach, na których będziemy.
Wyścig Odkrywców pochłania ogrom czasu - wiemy, że wydamy grę dzięki udanej kampanii na wspieram.to i do końca lipca gra będzie przygotowana do druku i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, we wrześniu trafi do wspierających.
Kampania i praca nad Wyścigiem sprawiły, że Arena Robotów jest wstrzymana - nie będziemy mogli rozwijać i prototypować dwóch wielkich gier w tym samym czasie. Grę możemy zaprezentować, ale nie jest to produkt pokazowy i ma pewne braki, nawet w kontekście ogrywania go w zewnętrznym gronie.
Jak zapewne wiecie, nawiązaliśmy współpracę z Czacha Games i planujemy w dalszej perspektywie działać razem na wielu płaszczyznach.
Z początkiem września chcemy rozpocząć prezentację i kampanię informacyjną dotyczącą Smoków nad Królestwem i Mrocznej Istoty (do których już przygotowujemy materiały: grafiki, modele 3d, ilustracje). Doświadczenie z Wyścigiem Odkrywców było bardzo potrzebne i pozwoli nam jeszcze lepiej prowadzić pewne kwestie, zwłaszcza związane z przekazywaniem informacji odnośnie mechanik i rozgrywki. Myślę, że na tym polu wiele się nauczyliśmy
W tym roku nie planujemy żadnej kampanii na wspieram.to, co więcej Smoki nad Królestwem, ze względu na rozmiar w ogóle będą rozpatrywane jako akcja CF w Polsce. Jeśli nic nie stanie na przeszkodzie a testy zewnętrzne Mrocznej Istoty wypadną dobrze, grę tę będziemy chcieli wydać w przyszłym roku i - być może - przez pozyskanie wsparcia na wspieram.to
Wyścig Odkrywców pochłania ogrom czasu - wiemy, że wydamy grę dzięki udanej kampanii na wspieram.to i do końca lipca gra będzie przygotowana do druku i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, we wrześniu trafi do wspierających.
Kampania i praca nad Wyścigiem sprawiły, że Arena Robotów jest wstrzymana - nie będziemy mogli rozwijać i prototypować dwóch wielkich gier w tym samym czasie. Grę możemy zaprezentować, ale nie jest to produkt pokazowy i ma pewne braki, nawet w kontekście ogrywania go w zewnętrznym gronie.
Jak zapewne wiecie, nawiązaliśmy współpracę z Czacha Games i planujemy w dalszej perspektywie działać razem na wielu płaszczyznach.
Z początkiem września chcemy rozpocząć prezentację i kampanię informacyjną dotyczącą Smoków nad Królestwem i Mrocznej Istoty (do których już przygotowujemy materiały: grafiki, modele 3d, ilustracje). Doświadczenie z Wyścigiem Odkrywców było bardzo potrzebne i pozwoli nam jeszcze lepiej prowadzić pewne kwestie, zwłaszcza związane z przekazywaniem informacji odnośnie mechanik i rozgrywki. Myślę, że na tym polu wiele się nauczyliśmy
W tym roku nie planujemy żadnej kampanii na wspieram.to, co więcej Smoki nad Królestwem, ze względu na rozmiar w ogóle będą rozpatrywane jako akcja CF w Polsce. Jeśli nic nie stanie na przeszkodzie a testy zewnętrzne Mrocznej Istoty wypadną dobrze, grę tę będziemy chcieli wydać w przyszłym roku i - być może - przez pozyskanie wsparcia na wspieram.to
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Imagine Realm - plany 2017
Prace już na ukończeniu - druk jest przygotowywany i wszystko idzie zgodnie z planem. Nie obyło się bez dodatkowych prac, ale i te udało się wykonać w czasie Jeszcze kilka dni i pojawią się nowe informacje!Haloon pisze:Hej, co tam u Was? Jak tam prace nad Wyścigiem Odkrywców? Szlifowanie tekstu, grafik, drukowanie? Pozdrawiam, Tomek
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
Plany, plany, plany... i odrobina szczerości
Strażnicy Xobos (2018) - Dzięki ogromnemu wsparciu graczy, gra zostanie wydana. Premiera w grudniu tego roku. Przygoda z grą zajęła nam znacznie więcej czasu niż planowaliśmy - głównie z powodu zmiany grafik. I nie było to zmiana kosmetyczna, ale cała gra została stworzona na nowa od strony wizualnej. Najważniejsze jednak, że efekt końcowy jest bardzo zadowalający i przypadł graczom do gustu! Pod koniec roku Strażnicy będą mieli także kampanię na Kickstarterze.
Arena Robotów (----) - Projekt odłożony na półkę. Tak szczerze, to poza mapą 3D i figurkami gra nic nie oferuje i w testach poległa. BARDZO. Na tę chwilę nie mamy pomysłu, jakby ugryźć temat, aby rozgrywka dawała frajdy. Mieliśmy konkretne plany, ale niestety pomysł wyglądał lepiej niż rzeczywista gra...
Smoki nad Królestwem (2019) - Tak, to ten WIELKI projekt. Jest cały czas rozwijany i ogrywany. Testy wewnętrzne są BARDZO obiecujące, ale ze względu na niemalże komplet nowych mechanik dopieszczamy wszystko, co da się dopieścić. Jeszcze w 2018 będziemy mieć gotowy prototyp, a od kwietnia 2019 postaramy się pokazywać grę na wyjazdach (bez kompletnych grafik). Nasłuchujcie, co się ze Smokami dzieje, bo to będzie nasza "perełka"
Junktech: Duel (2019) - To gra karciana, której esencją jest walka między graczami na złomowisku w odległej przyszłości. Minimalna losowość, fajne zarządzanie postacią i kartami. Odrobina refleksu też jest wymagana. Bardzo szybka i dynamiczna gra dla 2 graczy Planujemy akcję CF na wspieram.to pod koniec września. Wkrótce zaczynamy promować ten tytuł!
Hotel dla Duchów - (2019) - Pod tym tytułem skrywa się rodzinna gra, w której przyjdzie nam zarządzać pewnym obiektem zamieszkałym przez... duchy Autorem i ilustratorem jest Radosław Jaszczuk! Gra jest zamknięta mechanicznie i działa na prawdę świetnie i bardzo czekamy, aż otrzyma wszystkie ilustracje, aby ją Wam pokazać Planujemy akcję CF na wspieram.to w listopadzie tego roku.
Mroczna Istota (----) - Inaczej niż Areną Robotów, tutaj niemal wszystko zadziałało. Niemal... jedna z mechanik sprawiła nam tyle problemów, że całkowicie podkopała grę i chociaż testy wypadły bardzo obiecująco, to właśnie TA mechanika "ukręciła" resztę i zwyczajnie projekt się posypał. Nie porzucamy go, oj nie, ale mamy pełną świadomość, że potrzeba świeżego pomysłu to tego, co aktualnie mamy inaczej gra nie będzie warta pokazywania. Co ciekawe, mamy już ilustracje koncepcyjne i pewne elementy wykonane... Ale to nie jest etap dla tej gry, abyśmy powiedzieli "Jest dobrze". Bo zwyczajnie nie jest przez wspomnianą mechanikę. Jeśli tylko znajdziemy rozwiązanie, wracamy do tematu
Godzina Demonów (2019) - Ciężki tytuł, ciężka gra. Gracz wciela się w rolę Anioła i ma chronić swojego wybrańca przed demonami. Ale myk jest taki, że może tylko próbować/starać się kierować wybrańcem przez jego "myśli". Jest mrocznie, duszno i strasznie! Od stycznia 2019 będziemy promować tę grę i ją pokazywać. Zastosowaliśmy w niej kompletnie nowe mechaniki (rozwijane od bardzo dawna, częściowo użyte w Smokach nad Królestwem) - są to Area Attraction (AI) oraz paragraf dynamiczny, sprawiający że otoczenie wybrańca lub anioła faktycznie żyje...
Wyścig Odkrywców - Dookoła Świata (2019) - Nakład gry się skończył. Wiemy, jakie emocje ona wywołała, ale - choć możecie się z tym nie zgodzić - gra na prawdę się spodobała casualowym graczom. I tutaj następuje pewna rzecz... otóż mamy przygotowane rozszerzenie złożone z kart, które zmienia mechanikę odkryć SL (nie ma już rzutu kością) i dodaje nowy atrybut dla bohatera "zmęczenie", dzięki czemu rozgrywka wygląda znacznie, znacznie lepiej Oczywiście, są też nowe przygody!
Jak widzicie, mamy co robić i bardzo to nas cieszy. Nie wszystko idzie super gładko, ale dajemy z siebie 200%, aby robić to, co kochamy i dać Wam bardzo dobre gry!
Strażnicy Xobos (2018) - Dzięki ogromnemu wsparciu graczy, gra zostanie wydana. Premiera w grudniu tego roku. Przygoda z grą zajęła nam znacznie więcej czasu niż planowaliśmy - głównie z powodu zmiany grafik. I nie było to zmiana kosmetyczna, ale cała gra została stworzona na nowa od strony wizualnej. Najważniejsze jednak, że efekt końcowy jest bardzo zadowalający i przypadł graczom do gustu! Pod koniec roku Strażnicy będą mieli także kampanię na Kickstarterze.
Arena Robotów (----) - Projekt odłożony na półkę. Tak szczerze, to poza mapą 3D i figurkami gra nic nie oferuje i w testach poległa. BARDZO. Na tę chwilę nie mamy pomysłu, jakby ugryźć temat, aby rozgrywka dawała frajdy. Mieliśmy konkretne plany, ale niestety pomysł wyglądał lepiej niż rzeczywista gra...
Smoki nad Królestwem (2019) - Tak, to ten WIELKI projekt. Jest cały czas rozwijany i ogrywany. Testy wewnętrzne są BARDZO obiecujące, ale ze względu na niemalże komplet nowych mechanik dopieszczamy wszystko, co da się dopieścić. Jeszcze w 2018 będziemy mieć gotowy prototyp, a od kwietnia 2019 postaramy się pokazywać grę na wyjazdach (bez kompletnych grafik). Nasłuchujcie, co się ze Smokami dzieje, bo to będzie nasza "perełka"
Junktech: Duel (2019) - To gra karciana, której esencją jest walka między graczami na złomowisku w odległej przyszłości. Minimalna losowość, fajne zarządzanie postacią i kartami. Odrobina refleksu też jest wymagana. Bardzo szybka i dynamiczna gra dla 2 graczy Planujemy akcję CF na wspieram.to pod koniec września. Wkrótce zaczynamy promować ten tytuł!
Hotel dla Duchów - (2019) - Pod tym tytułem skrywa się rodzinna gra, w której przyjdzie nam zarządzać pewnym obiektem zamieszkałym przez... duchy Autorem i ilustratorem jest Radosław Jaszczuk! Gra jest zamknięta mechanicznie i działa na prawdę świetnie i bardzo czekamy, aż otrzyma wszystkie ilustracje, aby ją Wam pokazać Planujemy akcję CF na wspieram.to w listopadzie tego roku.
Mroczna Istota (----) - Inaczej niż Areną Robotów, tutaj niemal wszystko zadziałało. Niemal... jedna z mechanik sprawiła nam tyle problemów, że całkowicie podkopała grę i chociaż testy wypadły bardzo obiecująco, to właśnie TA mechanika "ukręciła" resztę i zwyczajnie projekt się posypał. Nie porzucamy go, oj nie, ale mamy pełną świadomość, że potrzeba świeżego pomysłu to tego, co aktualnie mamy inaczej gra nie będzie warta pokazywania. Co ciekawe, mamy już ilustracje koncepcyjne i pewne elementy wykonane... Ale to nie jest etap dla tej gry, abyśmy powiedzieli "Jest dobrze". Bo zwyczajnie nie jest przez wspomnianą mechanikę. Jeśli tylko znajdziemy rozwiązanie, wracamy do tematu
Godzina Demonów (2019) - Ciężki tytuł, ciężka gra. Gracz wciela się w rolę Anioła i ma chronić swojego wybrańca przed demonami. Ale myk jest taki, że może tylko próbować/starać się kierować wybrańcem przez jego "myśli". Jest mrocznie, duszno i strasznie! Od stycznia 2019 będziemy promować tę grę i ją pokazywać. Zastosowaliśmy w niej kompletnie nowe mechaniki (rozwijane od bardzo dawna, częściowo użyte w Smokach nad Królestwem) - są to Area Attraction (AI) oraz paragraf dynamiczny, sprawiający że otoczenie wybrańca lub anioła faktycznie żyje...
Wyścig Odkrywców - Dookoła Świata (2019) - Nakład gry się skończył. Wiemy, jakie emocje ona wywołała, ale - choć możecie się z tym nie zgodzić - gra na prawdę się spodobała casualowym graczom. I tutaj następuje pewna rzecz... otóż mamy przygotowane rozszerzenie złożone z kart, które zmienia mechanikę odkryć SL (nie ma już rzutu kością) i dodaje nowy atrybut dla bohatera "zmęczenie", dzięki czemu rozgrywka wygląda znacznie, znacznie lepiej Oczywiście, są też nowe przygody!
Jak widzicie, mamy co robić i bardzo to nas cieszy. Nie wszystko idzie super gładko, ale dajemy z siebie 200%, aby robić to, co kochamy i dać Wam bardzo dobre gry!
- mikeyoski
- Posty: 1524
- Rejestracja: 08 lut 2015, 00:32
- Has thanked: 278 times
- Been thanked: 172 times
- Kontakt:
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
Wiem co napisali. Chciałbym się upewnić, bo ostatnia kampania była u Wookiego i ciekawe, czemu teraz zrezygnowali z jego usług
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
Nie zrezygnowaliśmy Serwis zagramw.to działa świetnie i jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, ile pracy wkładają w to, co robią. Nie mniej oba nadchodzące projekty to bardzo małe kampanie i zostaną zrealizowane przez wspieram.to
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
Nowy rok, plany się konkretyzują, coraz ciekawiej wyglądają rzeczy. Ale do rzeczy
W tym roku planujemy:
Burgle Bros. - włamanie na śniadanie, czyli totalny Heist by Tim Fowers - jest to pierwsza gra nie autorska, czyli nie firmowana przez Jarka Bilińskiego.
Godzina Demonów - ciężko, duszno, mrocznie. Smutno. Ta gra to narracja o historii pewnego miasta. Gracz jest aniołem i jego zadaniem jest ratowanie ludzi. Nie uda się - to spoiler. Ale starać się trzeba. Moce aniołów + dynamiczna budowa historii to atuty tego tytułu.
Alien Incursion - to jest dziecko pełnoletnie, pochodzi od Jarka i zapewniamy Was, że to pierwsza gra która dostarczy Wam mechaniki Fog Of War. Na razie ciiiiiiiiiii. ale wkrótce zobaczycie pierwsze grafiki. Gra o inwazji obcych - 2 graczy - każdy reprezentuje swoją stronę.
W tym roku planujemy:
Burgle Bros. - włamanie na śniadanie, czyli totalny Heist by Tim Fowers - jest to pierwsza gra nie autorska, czyli nie firmowana przez Jarka Bilińskiego.
Godzina Demonów - ciężko, duszno, mrocznie. Smutno. Ta gra to narracja o historii pewnego miasta. Gracz jest aniołem i jego zadaniem jest ratowanie ludzi. Nie uda się - to spoiler. Ale starać się trzeba. Moce aniołów + dynamiczna budowa historii to atuty tego tytułu.
Alien Incursion - to jest dziecko pełnoletnie, pochodzi od Jarka i zapewniamy Was, że to pierwsza gra która dostarczy Wam mechaniki Fog Of War. Na razie ciiiiiiiiiii. ale wkrótce zobaczycie pierwsze grafiki. Gra o inwazji obcych - 2 graczy - każdy reprezentuje swoją stronę.
Ostatnio zmieniony 10 lut 2019, 21:27 przez Imagine Realm, łącznie zmieniany 2 razy.
- citmod
- Posty: 715
- Rejestracja: 11 gru 2014, 15:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 103 times
- Been thanked: 103 times
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
Poprawione
na pewno będzie to crowdfunding.
- floyd
- Posty: 129
- Rejestracja: 10 paź 2014, 16:47
- Lokalizacja: Londyn/Inowrocław
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 14 times
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
No pięknie... a ja się za tłumaczenie instrukcji wziąłem, dobrze w połowie jestem. Ale jajaImagine Realm pisze: ↑04 lut 2019, 22:05
W tym roku planujemy:
Burgle Bros. - włamanie na śniadanie, czyli totalny Heist by Tim Fowers - jest to pierwsza gra nie autorska, czyli nie firmowana przez Jarka Bilińskiego.
- polwac
- Posty: 2577
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1171 times
- Been thanked: 461 times
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
I jak wyglądają postępy albo inaczej... czy IR w ogóle jeszcze istnieje?
Jakoś nie widać, żeby interesowali się swoją kampanią na wspieram.to/kickstarter i wspierającymi grę Junktech:Duel
Jakoś nie widać, żeby interesowali się swoją kampanią na wspieram.to/kickstarter i wspierającymi grę Junktech:Duel
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
- tomuch
- Posty: 1930
- Rejestracja: 21 gru 2012, 03:17
- Lokalizacja: zza winkla
- Has thanked: 154 times
- Been thanked: 175 times
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
Rozumiem, że z planów i z wydawnictwa nici...Imagine Realm pisze: ↑04 lut 2019, 22:05 W tym roku planujemy:
Burgle Bros. - włamanie na śniadanie, czyli totalny Heist by Tim Fowers - jest to pierwsza gra nie autorska, czyli nie firmowana przez Jarka Bilińskiego.
kolekcja
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
- maciejo
- Posty: 3370
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 124 times
- Been thanked: 131 times
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
Burgle Bros. świetna gra,polecam wszystkim.
Czy wydana będzie część pierwsza czy druga ?
Czy wydana będzie część pierwsza czy druga ?
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
- ariser
- Posty: 1138
- Rejestracja: 16 lut 2016, 19:29
- Lokalizacja: Cieszyn
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 49 times
- floyd
- Posty: 129
- Rejestracja: 10 paź 2014, 16:47
- Lokalizacja: Londyn/Inowrocław
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 14 times
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
Na to wygląda. Swoją drogą, było gdzieś jakieś oficjalne info co do ich sytuacji ?
- hrachubi
- Posty: 398
- Rejestracja: 17 sty 2013, 20:07
- Lokalizacja: Pruszków
- Has thanked: 56 times
- Been thanked: 10 times
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
W październiku Planszowe newsy podały takie info:
Przedstawicielowi Wspieram.to udało się skontaktować z Jarosławem Bilińskim. Oto czego udało się dowiedzieć Kamilowi ze Wspieram.to:
"Cześć. Rozmawiałem w piątek z Jarkiem od Imaginerealm. Nie chciałbym tutaj wypowiadać się za niego ale podsumowując przerwa w jakimkolwiek kontakcie w sumie ze wszystkimi wynikała (tak jak większość przypuszczała) z bardzo poważnych problemów zdrowotnych. Jarek jednak do siebie powoli wraca i ogarnia podstawy. Spodziewam się w tym tygodniu aktualizacji. Jarek dalej chce wydać JunktTech bo jak twierdzi wszystko jest gotowe do druku - jeżeli jednak nie da rady (z różnych przyczyn) będzie zwracał środki."
My ze swojej strony życzymy szybkiego powrotu do zdrowia oraz doprowadzenia projektu do końca, bo jeśli gra jest gotowa szkoda byłoby z niej rezygnować.
Źródło: https://wspieram.to/junktech
Natomiast ostatni wpis w kampanii junktech jest tylko widoczny dla wspierających i chyba nie ma nowszych informacji co do IR.
Przedstawicielowi Wspieram.to udało się skontaktować z Jarosławem Bilińskim. Oto czego udało się dowiedzieć Kamilowi ze Wspieram.to:
"Cześć. Rozmawiałem w piątek z Jarkiem od Imaginerealm. Nie chciałbym tutaj wypowiadać się za niego ale podsumowując przerwa w jakimkolwiek kontakcie w sumie ze wszystkimi wynikała (tak jak większość przypuszczała) z bardzo poważnych problemów zdrowotnych. Jarek jednak do siebie powoli wraca i ogarnia podstawy. Spodziewam się w tym tygodniu aktualizacji. Jarek dalej chce wydać JunktTech bo jak twierdzi wszystko jest gotowe do druku - jeżeli jednak nie da rady (z różnych przyczyn) będzie zwracał środki."
My ze swojej strony życzymy szybkiego powrotu do zdrowia oraz doprowadzenia projektu do końca, bo jeśli gra jest gotowa szkoda byłoby z niej rezygnować.
Źródło: https://wspieram.to/junktech
Natomiast ostatni wpis w kampanii junktech jest tylko widoczny dla wspierających i chyba nie ma nowszych informacji co do IR.
- tomuch
- Posty: 1930
- Rejestracja: 21 gru 2012, 03:17
- Lokalizacja: zza winkla
- Has thanked: 154 times
- Been thanked: 175 times
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
Na kicku jest ciut więcej:
https://www.kickstarter.com/projects/im ... ts/2677247Hello dear backers after long brake! First of all, let me tell you what happened. Not so long after I’ve posted update in this project, I went to hospital for standard checkout procedure that went so horribly wrong, I ended in hospital bed for nearly three months. And that was real horror for me and my family. I am still in recovery and this process will take quite long time as I was informed. Well, bad things happens and they happened to me. Now, along with this mess, when I was off-life, company bank that holds Imagine Realm assets required from me directly to fulfill some papers (required by polish law), which I couldn’t fulfill due my state – that caused our bank account to be terminated, and all assets moved to technical temporary account. And this is why we have delays in production. Now, things are getting better and I will be able to get back to work pretty soon.
Junktech: Duel is also delayed for Polish backers (more than 8 months now) because of my call to change art on cards – in June, just before production was about to start, I’ve merged both versions to cut down production costs. So, now there is a bunch of players awaiting this game: from Kickstarter and wspieram.to (polish crowdfunding platform)
Whatever will happen I will put my best effort to keep my promise and deliver this game to all backers, but it’s not so easy when all this mess happened.
kolekcja
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
- floyd
- Posty: 129
- Rejestracja: 10 paź 2014, 16:47
- Lokalizacja: Londyn/Inowrocław
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 14 times
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
Grubo. No na takie sytuacje nie ma siły. Nic tylko życzyć zdrowia.
- polwac
- Posty: 2577
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1171 times
- Been thanked: 461 times
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
A ja zaczynam myśleć, że ten kiepski stan zdrowia to jest ściema i ktoś tu po prostu wpadł w spiralę zadłużenia.
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
Myśleć można co się chce, ale taki wpis na forum wymagałby słowa uzasadnienia.
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
- mikeyoski
- Posty: 1524
- Rejestracja: 08 lut 2015, 00:32
- Has thanked: 278 times
- Been thanked: 172 times
- Kontakt:
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
Swoją drogą szerloki na FB wytropiły aktywność szefa wydawnictwa na jakimś forum filmowym podczas tej choroby :-/
O znalazłem posta
O znalazłem posta
- detrytusek
- Posty: 7340
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 460 times
- Been thanked: 1116 times
Re: Imagine Realm - plany 2018/2019
Nie mam tam wjazdu ale czy to był post w stylu "skoro może komentować filmy to może też wydać grę. SHAME" ?mikeyoski pisze: ↑15 gru 2019, 19:51 Swoją drogą szerloki na FB wytropiły aktywność szefa wydawnictwa na jakimś forum filmowym podczas tej choroby :-/
O znalazłem posta
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy