(Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
- psia.kostka
- Posty: 3609
- Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
- Has thanked: 456 times
- Been thanked: 1066 times
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Ten aparatus na okladce nijak nie przypomina tego z piwnicy szwagra, wiec bimbrowe zabawy slowne sa mysle nie trafione.
Polski tytul, pod polskie wyszukiwanie go na iszopie , jest pewnie wskazany. Ale gorzelnia to chyba zbyt brutalne slowo. Moze Destylat lub Wydestylowani nie wiem o czym jest gra.
Polski tytul, pod polskie wyszukiwanie go na iszopie , jest pewnie wskazany. Ale gorzelnia to chyba zbyt brutalne slowo. Moze Destylat lub Wydestylowani nie wiem o czym jest gra.
- Leser
- Posty: 1751
- Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
- Lokalizacja: pod - Warszawa
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 1437 times
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Żałuję, że gra nie jest o bimbrownictwie. Chciałbym przyczynić się do wydania gry o tytule Zacier
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
- Sikoreczka92
- Posty: 24
- Rejestracja: 08 sty 2023, 16:27
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 2 times
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
A czy Distilled zostanie wydany z dodatkami?
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Zacier jak najbardziej. Normalne słowo w gorzelnictwie, również tym przemysłowym.
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
-
- Posty: 383
- Rejestracja: 26 kwie 2016, 19:05
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Has thanked: 128 times
- Been thanked: 74 times
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
No przecież MG obiecało, że będzie, chyba nie ma powodów by im nie wierzyć...
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 04 lut 2024, 21:51 przez IrasArgor, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Trochę inne miałbym podejście i traktował to jako rodzaj marketingu. Na bank pomaga w przedsprzedaży bo o tytule się mówi. Facebook zawsze promował aktywność, więc jak ludzie piszą o czymś to automatycznie sugeruje to innym ludziom i zwiększa się widoczność tytułu. Na końcu na bank bym wybrał propozycje które wydawnictwo akceptuje i dopiero z nich głosowanie pewnie max 4 które mi jako wydawnictwu tez pasują. Zawsze jako forum i maniacy czegoś możemy patrzeć na coś źle/inaczej i jest to normalne.Leser pisze: ↑03 lut 2024, 22:57Próbowaliśmy tworzyć tytuły we współpracy z community - to niestety nie działa.Jdn pisze: ↑03 lut 2024, 18:18Najlepiej gdyby zrobili wątek na Facebooku i innych platformach i zebrali pomysły ludzi. Wybrali te które wg nich mogą być i zrobili głosowanie. Ale wiadomo jak zostawią oryginalny tytuł to też spoko. Byle bez fikołków(koszmarków) jak "Koszmarna katedra"
Ja proponuję "Bimbrowniczek"
Ja zawsze jestem za polskimi tytułami i w tym przypadku również będę orędował za tłumaczeniem, ale jaka decyzja zapadnie w firmie, tego jeszcze nie wiem.
- Leser
- Posty: 1751
- Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
- Lokalizacja: pod - Warszawa
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 1437 times
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
No niestety, trwa użeranie się i tyle na razie mogę powiedzieć w temacie, bo tyle wiem.
Pomysł wydania Darkesta rzuciłem osobiście. "Hej, wydajmy to, może nie zrobimy super interesu, ale za to nabijemy trochę punktów wydawniczego prestiżu". No i mamy prestiż kurtka ich mać...
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
-
- Posty: 529
- Rejestracja: 11 wrz 2016, 15:55
- Lokalizacja: Toruń
- Has thanked: 95 times
- Been thanked: 29 times
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Mythic walczy o przetrwanie
Źródło Board News:
"‼ NEWS ‼
Mythic Games, które prowadziło kampanię HEL: The Last Saga oraz Anastyr musiało ze względów finansowych sprzedać IP (własność intelektualną) do tych gier firmie CMON. Niestety gry, które zostały przedstawione na stronie kickstarter nigdy nie zostaną wydane w takiej formie oraz wspierający nie mają możliwości odzyskania pieniędzy wpłaconych firmie Mythic Games.
Jedynym plusem sytuacji jest to, że CMON obiecał każdemu chętnemu z progiem wspierającym na poziomie co namniej podstawowym wersje ich gry na podstawie IP, na który wpłacili."
Źródło Board News:
"‼ NEWS ‼
Mythic Games, które prowadziło kampanię HEL: The Last Saga oraz Anastyr musiało ze względów finansowych sprzedać IP (własność intelektualną) do tych gier firmie CMON. Niestety gry, które zostały przedstawione na stronie kickstarter nigdy nie zostaną wydane w takiej formie oraz wspierający nie mają możliwości odzyskania pieniędzy wpłaconych firmie Mythic Games.
Jedynym plusem sytuacji jest to, że CMON obiecał każdemu chętnemu z progiem wspierającym na poziomie co namniej podstawowym wersje ich gry na podstawie IP, na który wpłacili."
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Destylat. Po co wymyślać coś innego na siłę?
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
To teraz trzeba poczekać na jakąś oficjalną wiadomość ze strony Lucrum. Mam nadzieję, że będzie możliwość refundu jeśli nie zobaczę tej gry w przeciągu, nie wiem, powiedzmy kolejnych dwóch lat?opulentus pisze: ↑05 lut 2024, 05:18 Mythic walczy o przetrwanie
Źródło Board News:
"‼ NEWS ‼
Mythic Games, które prowadziło kampanię HEL: The Last Saga oraz Anastyr musiało ze względów finansowych sprzedać IP (własność intelektualną) do tych gier firmie CMON. Niestety gry, które zostały przedstawione na stronie kickstarter nigdy nie zostaną wydane w takiej formie oraz wspierający nie mają możliwości odzyskania pieniędzy wpłaconych firmie Mythic Games.
Jedynym plusem sytuacji jest to, że CMON obiecał każdemu chętnemu z progiem wspierającym na poziomie co namniej podstawowym wersje ich gry na podstawie IP, na który wpłacili."
Rety, czekanie na gry planszowe przypomina czekanie na wizytę u lekarza specjalisty na NFZ... Chodzi mi ogólnie o kickstartery - Z Arkeis miałem to samo.
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
A ja nieśmiało chciałem zapytać czy są jakieś nowe wieści o wydaniu Imperium Horizons po polsku? Chociaż jakieś promyczki nadziei?
Antyk i Legendy mam po polsku i jak byłaby jakakolwiek perspektywa na Horyzonty, to mogę poczekać i rok, z 16 talii jest sporo do ogrywania. Ale jak jej nie ma, to pewnie się złamię i wezmę angielską wersję - chociaż nazewnictwo jest tam na tyle specyficzne, że mieszanie niezbyt fajnie wyjdzie.
Antyk i Legendy mam po polsku i jak byłaby jakakolwiek perspektywa na Horyzonty, to mogę poczekać i rok, z 16 talii jest sporo do ogrywania. Ale jak jej nie ma, to pewnie się złamię i wezmę angielską wersję - chociaż nazewnictwo jest tam na tyle specyficzne, że mieszanie niezbyt fajnie wyjdzie.
- Leser
- Posty: 1751
- Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
- Lokalizacja: pod - Warszawa
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 1437 times
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Rokowania są niestety słabe. Żeby gra miała szansę wyjść w racjonalnej cenie musielibyśmy jej wyprodukować znacznie więcej niż mamy jakiekolwiek realne widoki sprzedać. Trzymajcie kciuki, żeby dotychczasowy nakład Imperium się zaczął wyprzedawać, to może coś się zmieni. Można też próbować atakować wydawnictwo bardziej bezpośrednio - tylko nie sprzedajcie mnie, że to ja napisałem, bo mnie ukatrupią
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Dzięki za uczciwą odpowiedź!Leser pisze: ↑14 lut 2024, 02:48 Rokowania są niestety słabe. Żeby gra miała szansę wyjść w racjonalnej cenie musielibyśmy jej wyprodukować znacznie więcej niż mamy jakiekolwiek realne widoki sprzedać. Trzymajcie kciuki, żeby dotychczasowy nakład Imperium się zaczął wyprzedawać, to może coś się zmieni. Można też próbować atakować wydawnictwo bardziej bezpośrednio - tylko nie sprzedajcie mnie, że to ja napisałem, bo mnie ukatrupią
Lekki offtop: w sumie dziwi mnie, że Imperium się dobrze nie wyprzedaje. Dla mnie to jest absolutnie topowa gra solo - zdetronizowała Spirit Island. We wszystkich rankingach i polecajkach tego typu też jest zawsze bardzo wysoko. Od końca października mam blisko 30 rozgrywek Zdarzyło mi się grać "z ludźmi" i mam wrażenie, że tryb solo tutaj w niczym nie odbiega, a może i jest bardziej elegancki. Ale w sumie pewnie przeceniam popularność grania solo. Druga sprawa, że rzeczywiście Imperium wymaga sporego zaangażowania i co najmniej kilku partii, aby się mocno wciągnąć.
No cóż, a dla mnie jedyna rada, aby naruszyć nakład, to kupić nieco egzemplarzy i hurtowo obdarowywać krewnych i znajomych
- Leser
- Posty: 1751
- Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
- Lokalizacja: pod - Warszawa
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 1437 times
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Tak się niestety na tym rynku zdarza, że gry dobrze oceniane, a czasem wręcz, zdawałoby się, popularne w internetach nie rotują zgodnie z oczekiwaniami. Na czym to polega, nie wiem, ale strzelam, że pewne tytuły wpadają mocno w gusta niestety wąskiej kategorii graczy, którzy owszem pokazują grę na zewnątrz, lecz nadal nie przekonuje to graczy spoza niszy.
Z naszej strony z Imperium jest przede wszystkim problem ilościowy. W liczbach bezwzględnych poszło nam tego całkiem sporo - tylko zdecydowanie zbyt mało w stosunku do liczby wyprodukowanych egzemplarzy, a niespecjalnie mogliśmy zrobić ich mniej. Analogiczny problem jest z Horyzontami. Gdyby szło wyprodukować mniej nie za miliony monet, to pewnie już byśmy przy tym pracowali. Zdarzył się cud z Dochodzeniem (lepsza oferta od oryginalnego wydawcy po dłuższym czasie), więc pozostaje liczyć, że i tutaj coś się dobrego zadzieje.
Z naszej strony z Imperium jest przede wszystkim problem ilościowy. W liczbach bezwzględnych poszło nam tego całkiem sporo - tylko zdecydowanie zbyt mało w stosunku do liczby wyprodukowanych egzemplarzy, a niespecjalnie mogliśmy zrobić ich mniej. Analogiczny problem jest z Horyzontami. Gdyby szło wyprodukować mniej nie za miliony monet, to pewnie już byśmy przy tym pracowali. Zdarzył się cud z Dochodzeniem (lepsza oferta od oryginalnego wydawcy po dłuższym czasie), więc pozostaje liczyć, że i tutaj coś się dobrego zadzieje.
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Mam wrażenie, że obecnie wychodzi dużo gier, które mają solidny tryb solo, a jednak grupa odbiorców grających w ten sposób wcale nie jest aż taka szeroka. Dlatego gra do której przyklejona jest łatka 'świetna gra solo' może działać trochę studząco na osoby grające w innym składzie.
U mnie obie części Imperium wyleciały z kolekcji ze względu na poczucie 'długo trwa, a robię mało i ciągle to samo'. Nie chciała wracać na stół w rozgrywkach w parze, a do solo mam coś innego co mogę zamknąć szybciej łącznie z rozkładaniem i składaniem.
U mnie obie części Imperium wyleciały z kolekcji ze względu na poczucie 'długo trwa, a robię mało i ciągle to samo'. Nie chciała wracać na stół w rozgrywkach w parze, a do solo mam coś innego co mogę zamknąć szybciej łącznie z rozkładaniem i składaniem.
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11134
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3388 times
- Been thanked: 3286 times
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Moze warto zwrocic uwage ze Imperium dobrze chodzi solo w marketingu?Leser pisze: ↑14 lut 2024, 09:56 Tak się niestety na tym rynku zdarza, że gry dobrze oceniane, a czasem wręcz, zdawałoby się, popularne w internetach nie rotują zgodnie z oczekiwaniami. Na czym to polega, nie wiem, ale strzelam, że pewne tytuły wpadają mocno w gusta niestety wąskiej kategorii graczy, którzy owszem pokazują grę na zewnątrz, lecz nadal nie przekonuje to graczy spoza niszy.
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
- PytonZCatanu
- Posty: 4565
- Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
- Has thanked: 1701 times
- Been thanked: 2144 times
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Solo w Imperium może warto chodzi w marketingu?
Garść statystyk z BGG | Moje TOP 100 - stan na 1.01.2024
- psia.kostka
- Posty: 3609
- Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
- Has thanked: 456 times
- Been thanked: 1066 times
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Ale ze zabraklo tej info na plakacie? Czy ze tylko na plakat sie nadaje, a nie na stol?
Szukam/Kupie: Chronicle X, Tide of Iron, HoN, Laboratorium (1ed PSz), Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub] ʕ•ᴥ•ʔ
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub] ʕ•ᴥ•ʔ
- sliff
- Posty: 937
- Rejestracja: 29 maja 2020, 15:27
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 328 times
- Been thanked: 383 times
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Ja właśnie wczoraj zabrałem się do instrukcji antyku i zupełnie się nie dziwię że gra nie sprzedaje się jakoś super.
Kupiłem z myślą pod solo i pod solo ta gra chyba zostanie bo na nawet nie mam pomysłu jak tą grę komuś miałbym sensownie wytłumaczyć. Jakaś wymyślna terminologia na proste akcje, nic nieznaczące żetony z wkropki i krzyżyki i V'ki. Tu odrzucasz kartę buntu, tam bierzesz na rękę. Jeśli spełniasz X,Y,Z to costam ale jak tylko X i Z to cośtam innego. A nad tym wszystkim asymetryczne frakcje ze swoimi zasadami.
Do tego zupełnie niezrozumiała dla mnie decyzja żeby rozgrywać tury w rundzie w całości a nie po 1 akcji.
za ~80-90zł jeszcze można zarykować taką karciankę, ale duże pudło w cenie pewnie pod 200 ? Jakoś nie budzi to we mnie entuzjazmu, wewnątrz lucrum wyraźnie też nie.
Kupiłem z myślą pod solo i pod solo ta gra chyba zostanie bo na nawet nie mam pomysłu jak tą grę komuś miałbym sensownie wytłumaczyć. Jakaś wymyślna terminologia na proste akcje, nic nieznaczące żetony z wkropki i krzyżyki i V'ki. Tu odrzucasz kartę buntu, tam bierzesz na rękę. Jeśli spełniasz X,Y,Z to costam ale jak tylko X i Z to cośtam innego. A nad tym wszystkim asymetryczne frakcje ze swoimi zasadami.
Do tego zupełnie niezrozumiała dla mnie decyzja żeby rozgrywać tury w rundzie w całości a nie po 1 akcji.
za ~80-90zł jeszcze można zarykować taką karciankę, ale duże pudło w cenie pewnie pod 200 ? Jakoś nie budzi to we mnie entuzjazmu, wewnątrz lucrum wyraźnie też nie.
- Ayaram
- Posty: 1575
- Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 204 times
- Been thanked: 603 times
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Najlepsze =/= najpopularniejsze =/= najczęściej grane
U mnie Imperium jest w top 10 najlepszych gier solo. Jednoczęśnie jak wydawca mówi "nie opłaca się wydawać" to odpowiem "w sumie nie dziwie się".
No i jest dość długą grę jak na grę tego typu, żeby ją ogrywać codziennie. Wydaje mi się, że przeciętnemu graczowi ciężko dojść do momentu gdzie pomyśli "16 nacji to za mało".
U mnie Imperium jest w top 10 najlepszych gier solo. Jednoczęśnie jak wydawca mówi "nie opłaca się wydawać" to odpowiem "w sumie nie dziwie się".
No i jest dość długą grę jak na grę tego typu, żeby ją ogrywać codziennie. Wydaje mi się, że przeciętnemu graczowi ciężko dojść do momentu gdzie pomyśli "16 nacji to za mało".
- Seraphic_Seal
- Posty: 888
- Rejestracja: 28 lis 2021, 20:44
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 211 times
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Imperium to jedna z nielicznych gier, od których moja ekipa całkowicie się odbiła. Ba, być może to nawet jedyna nowoczeszna gra, po której powiedzieliśmy sobie "nigdy więcej". I nie, że nas przerosła, raczej nie stronimy od mocno skomplikowanych tytułów, przy których ten jest niespecjalnie trudny. Nie pamiętam już dokładnie o co chodzi, bo graliśmy w to wiele miesięcy temu. Po prostu było jakieś niesamowicie nijakie, mielenie i mielenie kart, które było mało satysfakcjonujące. Dodatkowo praktyczny brak interakcji między graczami, każdy coś tam u siebie dłubał, i chyba nawet niespecjalnie był sens interesować się czym charakteryzują się cywilizacje innych graczy. Jak pisano powyżej - gra miała chyba też taką sobie instrukcję, która wprowadzała mnóstwo zupełnie niepotrzebnie skomplikowanych pojęć.
No ale podobno gra super pod solo. Odpaliłem sobie w tym tygodniu na yt rozgrywkę od one stop coop shop, zmusiłem się do obejrzenia większości filmu. No kurcze nie, dla mnie to kompletnie suche i nudne. Może, jak najdzie mnie na masochizm, pożyczę od znajomego pudło (jeśli jeszcze się go nie pozbył) i sam zagram solo czy dwa, ale nie widzę dla tej gry żadnej nadziei. Jak ja się kurcze cieszę, że sam tego po premierze nie kupiłem, bo wieeele razy się do tego przymierzałem.
Nie wiem, może po prostu nie leży mi Dávid Turczi, bo to druga jego gra, z którą mam do czynienia, i jednocześnie druga o której zbyt dobrze się nie wypowiem. Pewnie jeszcze w tym roku czekam mnie kolejne spotkanie z tym panem pod postacią Voidfall
No ale podobno gra super pod solo. Odpaliłem sobie w tym tygodniu na yt rozgrywkę od one stop coop shop, zmusiłem się do obejrzenia większości filmu. No kurcze nie, dla mnie to kompletnie suche i nudne. Może, jak najdzie mnie na masochizm, pożyczę od znajomego pudło (jeśli jeszcze się go nie pozbył) i sam zagram solo czy dwa, ale nie widzę dla tej gry żadnej nadziei. Jak ja się kurcze cieszę, że sam tego po premierze nie kupiłem, bo wieeele razy się do tego przymierzałem.
Nie wiem, może po prostu nie leży mi Dávid Turczi, bo to druga jego gra, z którą mam do czynienia, i jednocześnie druga o której zbyt dobrze się nie wypowiem. Pewnie jeszcze w tym roku czekam mnie kolejne spotkanie z tym panem pod postacią Voidfall
Na forum wchodzę głównie 7-15:30 w dni robocze.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Re: (Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
U nas się Imperium bardzo dobrze przyjęło i szkoda, że trzecia część jest niepewna.
Interakcja dużo zależy od wybranych cywilizacji. Są takie, które same sobie grają, ale część wymaga ciągłych napadów na współgraczy.
Interakcja dużo zależy od wybranych cywilizacji. Są takie, które same sobie grają, ale część wymaga ciągłych napadów na współgraczy.